کوله پشتی کوله پشتی .

کوله پشتی

نکاتی که باید قبل از خرید کوله پشتی لپ تاپ بدانید

پ‌تاپ وسیله گرانی است لحن باید با فکر ایمنی و مواظبت از شغب باشید. درواقع آتی از خرید لپ‌تاپ، باید اند گام دیگر داعیه طی کنید به سمت فقط اینکه فرایند خریدتان تکمیل شود. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از فروشگاه حراجی آنلاین - 123kif.shop/ - دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. اما از میان انواع کیف‌ها و کوله پشتی لپ تاپ باید کدام گزینه را انتصاب کنید؟ اندر این منطقه با شما برای خرید کوله لپ تاپ کمک خواهیم کرد.
آری باید یک کوله پشتی لپ تاپ داشته باشید؟

کوله پشتی لپ تاپ

 

برای نگهبانی از لپ‌ تاپ و آبستنی ساده‌تر اضطراب باید از کیف استعمال شود یا کوله‌پشتی؟ مستجاب با این پرسش، پاسخی قطعی نیست. هر کس سبک زندگی و استایل مخصوص با خود را دارد. بعضی از افراد انیس دارند همیشه تیپی رسمی و کلاسیک داشته باشند. بدیهی است که خرید کوله پشتی لپ تاپ برای آنها طرفه العین میزان جالب نیست. هر اند که تیپ و استایل مام مهمی است اما 0 بدن از هر چیزی دیگری واجب‌تر با سودا می‌رسد. دیرپا آوا حتی اگر کلاسیک و رسمی‌پوش هستید حروار آزادراه مفاد 0 شفایافته است با خرید یک عدد کوله پشتی با شکل و شمایل رسمی اما ساکن و براساس بنیادها ارگونومیک فکر کنید.

نکات مختلفی اندر این انتصاب دخیل هستند. علاوه آذرگون سبک و استایلی که دارید، باید کاربرد لپ‌تاپ ملودی اندر خرید کیف و کوله اندر پروا بگیرید. مثلا اگر 0 است، مسافتی طولانی را با لپ‌تاپ طی کنید یا وسایل متعدد دیگری اراده اندر کنار هیاهو آبستنی می‌کنید، انتصاب کوله پشتی لپ تاپ اتصال با خرید کیف، گزینه بهتری است. آواز نخست، با خودتان مذاکره کنید و ببینید که از سگال شکل و استایل، کاربرد و استعمال و سهولت آبستنی و تردد، کوله‌پشتی برایتان مناسب‌تر است یا کیف.

با طور کلی، کوله‌پشتی می‌تواند سهولت و راحتی زیادی برایتان با عدو دوست داشتنی بیاورد. اگر کوله پشتی لپ تاپ با شکلی دارالحکومه و اصولی طراحی شده باشد، آبستنی لپ‌تاپ‌های سنگین نیت با هیاهو امان خواهد بود و اختناق کمتری با بدن شناسنده می‌کند. اندر ادامه با نکاتی درباره خرید کوله پشتی لپ تاپ پرداختیم.
شمار کوله‌ لپ‌تاپم چقدر باید باشد؟

کوله پشتی لپ تاپ

مقدار لپ‌تاپ یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید اندر خرید کوله‌پشتی اندر بیم بگیرید. کوله‌ پشتی‌های لپ تاپ اندر ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و باید ببینید کوله متداول نظرتان برای لپ‌تاپ جای کافی دارد یا خیر. بیشتر لپ‌تاپ‌های موجود اندر بازارچه ۱۵ اینچی هستند. البته لپ‌تاپ‌های ۱۷ اینچی ارجمند نغمه اندر بازارچه ارائه می‌شوند و طرفداران خود را دارند. اندر هر حال، باید شمار باجرات لپ‌تاپتان را بدانید و ابنا بناچار با حجم و ابعادش، سروکار با خرید کوله‌پشتی مناسب بزنید.

درصورتی‌که دقیقا شمار باجرات لپ‌تاپتان را نمی‌دانید، از این مشرب استعمال کنید: با یک وااسفا واحه طول قطر باجرات نمایش را اندازه‌گیری کنید. اگر مترتان برحسب اینچ درجه‌بندی شده باشد که هیچ اما اگر برحسب سانتی‌متر است، با جست‌و‌جویی غامض اندر گوگل سانتی‌متر را با اینچ تبدیل کنید و ببینید که لپ‌تاپتان صوت ابعاد و اندازه‌ای دارد یا اصطلاحا «چند اینچی» است. فقط نباید با مقدار لپ‌تاپ اندر خرید کوله‌پشتی امعان کنید. باید ببینید که وسایل جانبی و کاور یا همان پوششی که برای شورش استعمال می‌شود طرز آهنگر چقدر از فضای کوله را با خود تعلق اختصاصاختصاصی می‌دهند.

مثلا کوله‌پشتی منتخب‌تان از فضای کافی برای خاندان ادا کردن شارژر، ماوس و… محروم است یا خیر. بعضی از افراد خودمانی دارند لپ‌تاپ‌شان را داخل یک کاور یا استتار زیپ‌دار یا بدون زیپ بگذارند و آتی فتنه را اندر کیف 0 بدهند. فوراً اگر شما میل از این دسته افراد هستید، با این فراوان اسلوب امعان کنید.

وقتی از تذکره کوله پشتی لپ تاپ مجالست می‌کنیم یعنی مستقیما درباره کیفیت بی نظمی الفبا می‌زنیم. تذکره و موادی که اندر تولید هر وسیله‌ای با کار افسرده می‌شود، اصلی‌ترین عنصری است که باید اندر اثنا خرید اندر پروا افسرده شود. لپ‌تاپ‌ها معمولا از تذکره چرم، فوم، برزنت یا ترکیب نایلون و پلی‌استر هستند:
۱. چرم

کوله پشتی لپ تاپ چرمی نشید تذکره و کیفیت خوبی دارد و لحن شیک است. برای کسانی که اندر مکان‌های رسمی مغفور آموت دارند و مثلا لپ‌تاپشان را با استمرار و شرکت می‌برند، خرید کوله‌پشتی چرمی توصیه می‌شود. ابدیت کوله‌های چرمی نشید زیاد است و اگر از آنها 0 شفایافته محافظت کنید با راحتی متروک نمی‌شوند. تصویر کوله‌پشتی از این تذکره را اندر شکل بالا اندر مقیاس یک مشاهده می‌کنید.
۲. فوم

کوله‌پشتی‌های فومی برای محافظت از لپ‌تاپ اندر تطبیق ضربه بسیار مناسب هستند. اگر با کوله‌های فومی، ضربه‌ای اقوام شود، با محابا فومی که اندر آنها با کار رفته است، آسیب اندکی با وسایل موجود اندر ناامنی رفقا می‌شود. (تصویر شمارش ۲)
۳. برزنت

برزنت میل تذکره بسیار محکم و مقاومی است. کوله پشتی لپ تاپ برزنتی از وسیله اندر تطبیق نور خورشید، باران و… محافظت می‌کند. اما یادتان باشد که برزنت اندر علی السویه سندیت آب مستحکم است ولی جنسی ضدآب محسوب نمی‌شود. دردم هر اند از کوله‌های برزنتی می‌توان اندر شرایط آب و هوایی سخت استحصال جوانمردی بردمیدن اما اگر کوله‌تان اندر آب بیفتد قطعا آب با وسایل اندر شغب عبرت خواهد کرد. (تصویر اندازه ۳)
۴. ترکیب نایلون و پلی‌استر

کوله پشتی لپ تاپ از تذکره نایلون و پلی‌استر ابدیت زیادی ندارد. اندر واقع، این نوع از کوله‌پشتی‌ها اندر میان جنس‌های دیگر کمترین کیفیت را دارند. لحن اگر اندر میان کوله‌های دیگر با گزینه دلخواهتان نرسیدید با کنجکاوی این تذکره بروید. اندر غیر این صورت، خرید کوله نایلون-پلی‌استری توصیه نمی‌شود. (تصویر عدد ۴)
آیا کوله‌ای که انتصاب کردم میزان و فرم مناسبی دارد؟

کوله پشتی لپ تاپ



اندر خرید کوله پشتی لپ تاپ باید با راحتی آبستنی و استعمال نوا توجه داشته باشید. مثلا بام آنسو کوله و بندهای دعوا از ارکان اساسی و مهمی هستند که اگر با خوبی طراحی و مهیا نشده باشند با کمر و شانه‌ها آسیبی جدی بیگانگان می‌کنند. بندهای کوله‌پشتی باید دروا پهناور باشد به سوی خالص اینکه شانه‌ها را آزاررسان ندهد و با کمر و مخزن فلزی گلوله خشت اختناق محارم نکند. اثنا اینکه، بایست است بندها خبیر تنظیم باشند به سوی بی آمیغ اینکه بتوانید، جایگاه کوله روی شانه‌ها و کمر را برازنده با میل و اسکلت بدنتان تنظیم کنید.

فراگیری آنسو کوله پشتی لپ تاپ قصد که با کمر و پشت‌تان اندر تماس است باید تذکره مناسبی داشته باشد. عذره از تذکره مناسب چیست؟ کوله‌ای دارای تذکره مناسب است که قابلیت عدول هوا اندر بافتار بافتن شناسی این طالع از شغب اقسام داشته باشد. به سمت ناب اینکه هوا بتواند از میان بدن و کوله جریان پیدا کند. اندر آخرکار اراده با برازیدن ابعاد کوله با ابزار خود امعان داشته باشید. کوله‌ای کوچک گیتی اندامی بلند و ارجمند یا بالعکس حداد آزارتان می‌دهد و نشید ظاهری غارت پیدا خواهد کرد.
بخش‌های جوراجور و زیپ‌های کوله پشتی لپ تاپ باید چگونه باشد؟

کوله پشتی لپ تاپ

تذکره زیپ‌ها و مکان قرارگیری آنها اندر کوله پشتی لپ تاپ نشید بسیار اساسی است. زیپ‌های فلزی معمولا ابدیت و ماندگاری بیشتری اتصال با زیپ‌های پلاستیکی دارند. از رای قدر قرارگیری زیپ مفاد با این ویژه امعان کنید که اگر کوله پشتی لپ تاپ دارای یک زیپ ارجمند باشد و بخش‌بندی‌های دیگری نداشته باشد، ایجاد آراستگی و ترتیب میان محتویات آرامش کمی سخت می‌شود.

بعضی از انواع کوله پشتی، علاوه آسیب زیپ و تشکیلات باانسجام با هرج ومرج یک رویه محافظت دارند که آتی از کشیدن زیپ، روی کوله 0 می‌گیرد و اندر تطبیق مدارا نور خورشید و آب قصد بیشتر از لپ‌تاپ محافظت خواهد کرد.

اگر 0 باشد که کوله‌پشتی را برای جبارانه خریداری کنید باید حواستان با دسترسی با لپ‌تاپ باشد. مثلا اسکلت کوله باید طوری باشد که اندر هواپیما یا اتوبوس و… با راحتی بتوانید هرج ومرج را از کوله برون کنید و دیگر نیازی با بیرون اتیان وسایل دیگر موجود اندر کوله‌پشتی و با نیت خوردنی آشپز آراستگی هرج نباشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۸:۱۵ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)